środa, 15 października 2014

Datura metel nasiona oddam za darmo.



Cześć, od razu przechodzę do rzeczy. Tak jak w temacie dla kilku chętnych osób
mam nasiona Bielunia (datura metel) własnej produkcji. Pisałem w styczniu tutaj, że wysiałem. Okazało się, że długo trzeba było czekać na wykiełkowanie ale ostatecznie wzeszły prawie wszystkie nasionka z torebki. Bardzo dużo wysadziłem do doniczek i całkiem nieźle urosły. Większość miała być tylko na próbę ale okazało się, że roślina ta rośnie jak chwast i trzeba ją tylko często podlewać, a dalej radzi sobie doskonale sama. Końcem sierpnia zaczęły moje bielunie otwierać swoje kasztany więc pomyślałem, że pozbieram nasionka i tak też zrobiłem. W przyszłym roku mam zamiar znów kilka zasiać. Nasion pozyskałem bardzo dużo dlatego chętnie się nimi podzielę. Myślę, że wystarczy dla 7 lub 10 osób po łyżeczce nasionek.

Zainteresowanych proszę o wpisanie się pod postem. Na adres polski wyślę listem ekonomicznym na mój koszt. Poza granicę to jakoś już się dogadamy. W zamian za nasiona proszę (jeśli nie zapomnicie) przesłać mi fotki tego co Wam z nich wyrosło. No chyba, że ktoś chciałby się zamienić za inne nasiona - też chętnie przyjmę.
pozdrawiam.

chcesz nasiona pisz komentarz poniżej.

2 komentarze:

  1. Witam czy ogłoszenie jest jeszcze aktualne? Bardzo chciałam bym mieć ten kwiat, mój mail ivyuni@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualne, aktualne. Zaraz piszę do Pani na emila to się dogadamy.

      Usuń