piątek, 28 marca 2014

Meble ogrodowe z palet - palety w ogrodzie.

Ostatnio bardzo popularny temat, często wrzucany, szczególnie na fb, przez różnego rodzaju "1000 sposobów na", "jak zrobić byle co z dobrych rzeczy" czy odwrotnie. Większość propozycji jest niestety bardzo niskiego lotu i żenująca ale oczywiście zdarzają się też bardzo interesujące. Polecam tu szczególnie do obejrzenia tą stronę. Osobiście podobają mi się szczególnie te projekty, które wykonane są z szczotkowanego lub piaskowanego drewna. Na przykład taka znaleziona ława.


Na moje potrzeby oczyścił bym ją jeszcze trochę i wtarł wosk tak by zabezpieczyć nieco powierzchnię i
nadać głęboki kolor. Tak sobie myślę, że może w przyszłości pokuszę się na coś takiego ale chyba w wersji do ogrodu. Chciałbym też zamontować kółka by sobie swobodnie ją przemieszczać.
Na razie chodzi za mną coś takiego
Jeszcze kiedyś znalazłem podobne wytwory w sieci na sprzedaż ale za astronomiczne jak dla mnie pieniądze. Ceny były chyba raczej za to że były to lanserskie projektowane meble do ogrodu. Wydaje mi się że większość osób które potrafi się posłużyć wkrętarką spokojnie coś na podobieństwo sobie zrobi. Intrygują mnie te fotele i zamierzam takie sobie skręcić. Obiecuję, że jak zrobię to pokażę tu.

2 komentarze:

  1. Fakt. Porządnie i pięknie. Nie liczył bym jednak na coś takiego w sieciówach - choćby w tej o której piszesz

    OdpowiedzUsuń